doft av badhus

Japp, så luktar det inne i vårt badrum sen jag städade där tidigare i eftermiddags. Sålänge sen man var på ett badhus och badade, så kände för att det sku få dofta likasådant. Känns fräscht! Det som gör doften är detta:



Tvättade badkaret med detta, sen toan då såklart. Blev stor rensning av grekor som varit i en badbalja hittills sen flytten, ja, nog har man varit lat! Men nu äre ur världen sån lättnad. Bestod mest av daniels hygienartiklar så :P Jag har då koll på allt mitt sådant, ni ser ju bara min Schampo/balsam hylla..



Har för alla sorters olika typer av hår, har lvar mitt silverschampo sedan jag var blond, 2 stora flaskor, sen resten i blandat kompot. Allt förut mot mjäll har jag, eftersom det har jag aldrig råkat ut för, men om jag sku mot förmodan göra det så har daniel sånna schampon, Fundan som det heter. Så nog e vi inte utan nått. Barnen har sin hylla längst upp å därimellan äre en del shower sen rakskum, hårborttagningsmedel osv.



Ja såhär sere ut nu efteråt :) Skötbordet på sin plats med alla grejor och andra shower/scrub produkter på badkarskanten. Men detta är bara 1 av våra skötbord, vi har ju 2. Detta och 1 på barnens, eller än sålänge Hemis rum. Fönstret där e perfekt då man duschar å ska ha nått lätt tillgängligt :D hihi!

Det roliga var att efter städningen då daniel gick på toan, kom han ut fundersam å frågade: "varför luktar det precis som på ett badhus hemma hos oss?!" haha :D

Påtal om badrummet å allt, ska visa nu hur mitt skötbord ser ut fårn nära håll. har fått i uppdrag av en ung blivande mamma på Bdb att hon vill gärna veta vad som man ska ha, vad som är bra att ha hemma osv :)




:)

Sen i somras så vet jag att ja köpte en massa ansiktsmasker, men dom förvann bara! Men nu i all städning så fann jag dom igen :) har inte hunnat mig en sån sen innan Holly föddes nån gång.. typ 3-4 månader sen! så det är på tidn, förut så gjorde jag ju 1g/vecka, samma med hårinpackning :) Ska lyxa till snart igen.. !



Efter all städning vare letsdance, sen parlamentet.. :) Känner mig urtrött som jag hållt på idag! Fortfarande en del i förrådet kvar, men imorrn läre nog inte hinnas, ska skjuta daniel in på villis, han ska träffa en polare ett tag å man vet ju inte hur lång tid det tar :) försökte med mkt ikv men tjorv med barna nu ikv, spec då lillan hörs vbli krassli hon med :( Dom sover då ivarjefall nu, skönt.



Ne sova nu. ögonen e tunga!

tjiing!! <33



Kommentarer
Postat av: Emma

Tumme upp för Nivea Angel Star! :D Den luktar så himla GOTT!! :D

2011-02-18 @ 23:14:39
URL: http://[email protected]
Postat av: Mikkis

tur att kläderna kom till nyta =)

2011-02-19 @ 16:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0