blåbär fulla lägenheten..


Ja detta vaknade jag till imorse, fysatan sån kul en städning.. och syntes aldrig vem boven var heller.. tassarna var alldeles blålila på lillkatten! Direkt i badkaret för bad.. sen städa å torka piss.. å jag som gick en extra rond gång igår innan ja la mig för att spraya med "piss of" sprayen..  den hjälper då inte. Och vrf va han tvungen ha sänder blåbärspaketet i plastpåsen? Nu e ju sydstatsmattan förstörd av blåa tass fotspår.. ingen glad daniel denna dagen. Och jag minst sagt, helvette så arg jag var. E så less på kattjäveln nu!

Men sen efter all städning å slit til att få det å se lite vettigare ut här hemma å inte en massa blå bäravtryck överallt så förgylldes dagen med det som kom på posten:



Mina framkallningar och tidning från min prenumeration :D

Sen åkte jag in på Villis. Var på föräldrautbildning. (något nytt dom infört här) att man träffas som vanligt med sin mammagrupp som vi haft sen vi blev gravida å att man  går igenom olika skeden i barnens utveckling beroende på ålder :) Som nästa gång ska vi träffas då dom hunnit bli 4 månader, då blire prat om smakportioner.. osv. Skoj att det är med ens egna grupp med + att man träffar dom på sidan av :) Fast ja missuppfattade allt först så ja lämnade ju Holly hemma idag med daniel å Hemi.. så jag var den enda som inte hade sin bebis med sig :D haha

Handlade sen hemmåt igen, har inte gjort mkt alls ikv förutom å städat, lagat mat å de..
Ska imorrn försöka få hit träningsmaskinen å de :) göra iordning i skrubben/förrådet där min träningslya ska va, hoppas allt blir bra.

Ungarna idag

Hemi i sin nya tröja, love It!



Och Holly myser i soffan med pappa och lillkatta


Ska se Resident Evil nu, nyeste filmen.  Sen sova!

tjiing!! <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0