Lycksele

1 dag och 23 timmar sen sist jag skrev såg jag nyss när ja loggade in här på Blogg :) Igår var vi jätteduktiga här hemma, vilken fart vi hade! Lyckades med allt + umgänge av barnen när vi gjorde det :) Att vi inte kan göra sånt här oftare förstår jag inte, men det handlar mkt om det dära GO´et för oss båda 2.

Tömde och rengjorde garderoberna. Fräscha till alla kläder så ingen unken lukt blev lagt in igen dit och gjorde om hyllsystemen så daniel fick 2 korgar iaf att ha kläder i, och hänga upp allt han kunde så nu har han 1 garderob och 1/3 av en annan (linnen/lakan garderoben) B la klädsortering av barnens, och mycket av Hollys åkte bort direkt.. så nu måste nästa storlek införskaffas. Hon har nu 74/80 och några kläder i strl 80 men behöver nog mer 80 och uppåt väldigt snart!

Så om det är nån som har Tjejkläder i strl 80 och uppåt
(80, 86/92 .. -->) Skriv här nedan, uppskattas väldigt mycket! (:

Hade fått nys genom en mammagrupp på Facebook att det var ett overall kap denna veckan så jag bad pappa åka dit och köpa en åt Hemi som vi ska ha på dagis framöver (299:- ) Tur man har honom som kunde åka iväg när man inte bor närheten av dessa affärer :) Hemis Gore tex kängor sa nog passa i år också, hoppas det för dom va så kanon i vintras.

What about today then?  Jo vi ska åka allesammans (barnen, Daniel å svärmor) först in på Villis på BVC med Holly, hörseltest etc (vägning/mätning) Och sen vidare till Lycksele för att göra lite ärenden, Ska då huvudsakligen på Dollar och köpa sköljmedel, våtservetter och bakteriesprayar som börjar ta slut här hemma :) Vädret ska bli great så hoppas på en kanon eftermiddag/kväll där :)

Sen måste jag visa bilder på våra lik här ute på gården, Ragge som kommer med fjällslemmlar dagligen och strör ut dom lite härvars.. under bilen sist låg det 3 st och sen en halva av en på gräsmattan, sist jag såg var nu imorse nedanför köksfönstret.. x) Så e man ute hör man ofta hur det skäller nån och katterna e efter.




Ja såhär ligger det ca 6 st nu på gården sen bara i lördags.. varje gång
man tar bort någon kommer en ny :P verkar då finnas gott om dem här.

Ne, förbereda käk och lite packning för senare idag

tjiing!! <33




Kommentarer
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

vem är ragge då, kan man ju undra :P hehe!

jaaa, rensa ut garderober får man ju nästan göra konstant, tycker jag. hehe.. :)men så skönt när det är gjort!

2011-08-29 @ 12:05:07
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0