Grinigt

Ja för ovanlighetens skull är det väldigt fint och städat här på morgonen (Ja, förutom dessa leksaker!) men köksbänkarna e fria och rena ytor på diskbänken. Fick kliva upp 6.50 denna morgonen, inte populärt hos mig då jag knappt sovit något, blir ju bara numera 1 g/vecka sovmorron ist för varannan dag som var innan Daniels ledighet var slut. Så idag får han sovmorron, hoppas jag får imorrn det imorrn.

En grinig och hopplös Holly är ju inte heller ovanligt här numera, Hon hann va uppe i 1 h, satt och lekte sen börjades det som varje dag/morgon, det där griniga när inget hjälper! Så det blev sängen, då somnar hon en stund, och när hon vaknar är hon som en ny tjej igen (glad) men tråkigt nog sitter det bara i för en stund sen äre grinigt igen. Om helgerna går det bättre, då man e 2 hemma men om veckorna är det olidligt. Hon har hållt på nu i snart 2 månader med detta grinet, dag ut och dag in och ser inte än något slut på det. Nu på måndagen nr vi ska på BVC ska jag höra vad sjuttsingen det är som gör att hon bara e grinig. OM det ens finns nån orsak? Får höra å se då.

Idag skulle jag inte tro att nått särskilt blir gjort, räkningarna las in igår så nu har man en tajt budget tills den sista NÄSTA månad, ja hur klarar vi det? Man e van dessa hårdsparingar, allt för att få bort skulder man fått. Anrs sen blir att vara inne idag då vädret ute är hemskt. Kanske få ordning på garderoberna å få in lite renkläder? tja, det blir ju å passa på när Daniel vaknar för nu äre bara barnen som gäller, får inte göra annat för dom inte, då blire mer grinigt än nödvändigt här :P

Ne måste avrunda nu, Holly ha vaknat å grinigare än någonsin, blää

tjiing!! <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0