Besök i Rembacka

Ni kanske minns tidigare inlägget om en gnällig Holly? Trots sömn har hon förblivigt en gnällfia idag. Var väldigt längesen jag fick vara med om en sån gnällig tjej alltså, så jag e ovan då dom e så nöjd anrs båda 2. Men idag var inget bra åt henne, förutom då vi kom tillsist till farmor hennes, då blev hon glad i 20 min iaf :) sen slog tröttheten in å då vare kört!

Hemma på förmiddan



Några tvättar fick jag gjord, tills daniel vakna vid 12 (då det är hans sovmorron) då vare bara att göra klar barnen å åka till Arne å hans familj. Inget jag hade planerat direkt, men vi gjorde oss klar och åkte dit när han sku ha tag i honom angående bilsnack osv och jag umgicks med Jenny (Arnes sambo) och deras barn :) Blev ett lyckat besök, som varade länge. Är så kul hos dom, med deras spralliga och snälla barn! Åt middag där med dom och det blev en Paj gjord på det som fanns i frysen deras: Lite skinka å en massa grönsaker + stor fyllning av ost! Blev jättegott :)

Och vem är Arne då? Jo Daniels låtsas farbror blir det, då det är Pe brorsa :)

Barnen hade skoj med studsmatta och åka "kana" i gungstolarna..





Sällan dom e lediga för besök och sällan vi alltid kan då dom kan, men denna gången klaffade det, synd det blir så sällan :) Elsa (deras yngsta) e bara 1 år äldre än Hemi å dom går bra ihop.

Men nog om det, en sak som gör mig frustrerad är att det saknas kläder från semestern! Under semesterns gång samlade vi smutskläder i en påse för att inte blanda skitit med rent, och i Östersund när vi skulle packa över överflödiga saker som vi ej mer behövde när Svärmor å Pe sku åka vidare hem med Hemi så packade vi över smutspåsen för det tog bara onödig plats hos oss. Nu efteråt, 1 vecka sen hemkomst har ingen nån aning vart påsen är! Dom hittar den inte nånstans å inte vi heller, så troligen har det väl blive slängt? (eftersom varken dom eller vi hittar påsen) och i där var det typ bara finkläder, daniels fin tshirtar å hemis finaste hängseljeans! Hoppas påsen kommer fram, för det är mer saker som saknas å kan inte fatta att saker bara försvinner. Dom har gått igenom husvagnen å fann inget. Vi finner inget hemma här heller. Blir tokig! Tänk om dom råkat slängt kläderna i samband av andra påsar med skräp?? :O Det är det enda jag tänker justnu, tänk om.. för pe börja prata i dom tankarna med.. Usch så arg, ledsen jag blir om det sku vara så :'( Men sålänge påsen ej återfinns så vet vi ju inte vad som hänt.

Ne försöka få tankarna på annat håll.. fika, sen sova.. njuta av min sovmorgon imorrn!

tjiing!! <33



Kommentarer
Postat av: Hårdrocksmorsan Madde med dottern Charlie & bebis i magen

Aw , vad söt holly är på den bilden längst upp :) Supersöt ! :D



Kram!

2011-08-15 @ 09:51:55
URL: http://madeleineeidland.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

hoppas att den kommer fram så smånigom, Camilla. :)

2011-08-15 @ 15:02:32
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0