Holly 9 Månader <3

Igår var vi med Holly på BVC för återkoll av hörseln på högra örat och vägning/mätning såklart. 3:e gången gillt nu som vi fått kollat hörseln, och denna gången så orka hon bry sig lite och hörde rätt som hon skulle! Så inget fel på hörseln, bara en lat donna som inte orkar bry sig om några små plingor vid öronen, haha. Hon vägde också nu 10400 gram och var ca 75 cm lång. Så en stor tjej på dryga 10½ kg är vad Holly är nu :) Och gå utan stöd gör hon  närsomthelst nu..

Och Lycksele gick prima, blev Dollar som planerat med inköp av billiga våtservetter, sköljmedel, rengöringsflaskor av alla dess slag och införskaffa en spishälls rengörings medel, testa nu idag och den var super! Har fått det så kliniskt rent hela köksinredningarna tidigare idag, och nu står en nygräddad kladdis som väntas på att ätas upp med vaniljsås <3

Men sen igår fick jag se något inte alls så kul, det är någon/några som varit in i 1 av mina bilar och lensat på grejer.. Nu var båda bakdörrarna öppna och allt gräs var nertrampat kring bilen, och det fattades saker. Men jag såg nog allt bilen och nu blir det en polisanmälan.

usch blir så trött i skallen bara jag tänker på det, suck.

Över till morgondagen, ja om vädret är bra blire nog cykel till svärmor å hjälpa henne att plocka in svartvinbär för att koka årets saft.. spara på bränsle vill man alltid å va nyttig, så hoppas på bra väder så barnen får åka cykelvagn, var nu ett tag sen sist.

Bilder på kidsen tidigare ikv, bus och deras upptåg!





<3
Holly blir 9 månader ikväll <3 Gogummsan!

nä nu ska jag bege mig från datan

tjiing!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0