Blogg sökes! Hjälp!

Var så gott med grillat i magen, har varit mätt i flera timmar. Fick göra ett "tillfälligt" bord åt hemi brevid oss då vi inget bord i hans storlek har, men däremot stolar har vi ju fått :) Bord som ska investeras till nästa sommar isf. Nödlösningen fick bli en kartong invirad med ett lakan :D haha



Ja ni ser ju det rosa till höger.. det blev lösningen :)



Har suttit å kikat in bloggar jag följer vanligen, men blir tokig då en av mina favoriter försvann från fliken jag hade! Hade henne innan vi åkte på semester och när ja kom hem var den å några andra flikar borta! :O :( Så om du läser nu, kommentera Snälla så jag får läsa din blogg igen, för det är alldeles svart för mig nu, letar på nätet men hittar inte igen bloggen! Du är en 4 barnsmamma (2 tonåringar och 2 små med en 5:e påväg tätt efter dom) du är gravid i vecka mellan 19-22 om ja minns rätt nu, bor vid Sundsvalls området.. hade kommenterat din blogg å hoppas du följer min såsom jag gjorde med din, men vill ju fortf! Men hittar inte din blogg i mitt internet historik :( så snälla ser du detta, kommentera kära du <3

Och känner nån igen beskrivningen, så snälla kommentera ni också vad det är för blogg då jag hopplöst ej finner den! Tack på förhand <3



Ska ta mig lite fika, sen lägga mig i vårt härlga sovrum (som dock inte är klart än, med vissa garderobslåder som e framme å annat strunt) men gud så mys med UV lampan våran :) (har alltid haft den, de e daniels sen flera år tbx) men sällan den e igång :)



Vårt nya, mindre sovrum <3

tjiing!! <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0