update

Postbilen åkte nyss förbi såg jag, så ska ut alldeles snart för att hämta den :)

Idag är iav Hemi uppe på benen och går omkring och leker lite med sit lego. Ska tvätta av allt han lekt med sen så inte magsjukan går runt å runt hela tiden för honom, och som tur e så har han inte varit nånting nästan på sitt rum, iaf inte å lekt :) har tagit ut hellre leksaker i hallen å det så man slipper å tvätta ALLT!





Ja anrs så sku ja ju behövt vure in på vmina, dels för att lämna böcker på bibblan sen för att resunera några filmer som jag inte ens beställt efter! Åhh, det r ju endå 500 spänn å dom vill jag inte pröjsa för för nånting jag inte vill ha eller beställt!

Hemi har fortfarande inte fått behållt nå vidare värst bra, ingen mat iaf å vet inte hur länge jag ska ge honom vätskeersättningen, menar han måste ju ha mat också nån gång, men då han bara spyr upp det. Ska väl en sväng förbi affärn här iaf sen när jag kan, för Hemi ska stanna inne änsålänge, nu när han inge feber har men då han kräks vill ja ha honom inne nån dag till.

Näe, lite mat på det här och posten vore något

tjiing!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0