Fredag 15/4

Idag har jag städat här hemma, en ordentlig och grundlig städning. PLockade ut allt från badrummet å sköljde av vägvarna å golvet, badkaret, toaletten, ja allt med vattenslangen så nu är det skinande rent där. Rengjorde även katternas kattlåda utvärtes så nu är den ren å fin igen.

Sen har jag tvättat, har litegrann kvar som:

1 jeanstvätt
1 handdukstvätt
1 sängkläders/lakanstvätt
1 röd/rosa/orange/lila tvätt
1 svart/mörktvätt
1 vit tvätt

Så det är väl det som är kvar, + tvätt av kläderna från Marlene som ska tvättas igenom då dom inte var tvättade på ett tag sen dom las undan. Sen har jag kläder inne på vmina som jag ska hämta åt Hemi från Cicci, tackar så mycket <3 Så jag ska väl in om en stund, inväntar bara att Svärmor ska komma så kan ja åka iväg på Villis för att handla och hämta kläderna där :)

Innan städningen, alltså imorse tog jag några bilder på Holly i sin fina klänning som hon fick från sin farmor tidigare, måste ju använda den ordentligt nu när den är på gränsen till att vara för liten.. här har ni några av alla bilderna jag tog :) När jag får råd ska jag skicka efter nån förstoring på en av dom också, sen ha ja några på Hemi som också ska förstoras <3















Fina Gumman <3

Sen till en annan grej, jag har redan nu börjat introducera välling för Holly :) Gjorde det för Hemi då han var runt 4 månader å tänkte göra detsamma med henne nu och det går jättebra, så jag har delat Ersättningen (babysemp 2) med (semper välling 6 månader) och då har jag tagit 2/3 ersättning och 1/3 välling, inget hård i magen å har kört nu i snart 1 vecka :) Sen när det jag blandat tar slut fortsätter jag med 50/50 av varje å, sen 2/3 av välling och 1/3 av ersättning och tillsist är hon helt över på vällingen istället för ersättning. Har beräknat att det kommer att ta tills hon e 5-5½ månad vilket blir perfekt :) viktigt att ta det slowly så hon inte blir hård i magen, så att hon vänjer sig vid det.



När började ni/när tänker ni börja med att ge era bebisar/barn välling?? :) Följde ni exakta tider baserat på hur gamla dom är eller gör ni på annat vis?

Ne nu ska jag hänga upp det som är nytvättat

tjiing!! <33



Kommentarer
Postat av: Klara

Hej har dragit igång en länktävling på min blogg, besök den gärna och anmäl dig för att öka statestiken. :)

Måste bara säga att Holly är bara för söt! :)

2011-05-01 @ 12:20:13
URL: http://wiidmarken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0