Vilhelmina

Äntligen hemma i Villis igen :) Körde igår från Övik 18.35 och var framme
20.25.. rekord tid :) 1h och 50 minuter! Och än fast jag tog en "genväg"
mellan Björna och Åsele så blev det tillslut 21 mil som jag kört. Ville bara
hem innan Hemi sku somna, och jag hann! Sen såg jag och Älsklingen nån
film på 5:an sen fick de bli sängen :)

Klev upp för en stund sen och gav Hemi välling.. han har blivigt jätteförkyld
:( Både i halsen hörs det och hans hosta. Klart, nångång ska va den första
gången.. Hemi har aldrig varit riktigt sjuk hittills.. knappt att han haft
3 dagars febern än :P Tur jag har investerat mycket av "supparna" tidigare
när han opererades.. för då behövdes det en hel del efteråt!

Det är JÄTTEFINT väder här nu.. men kallt *Burr*.. Minusgrader om nätterna
har det varit nu i 2 veckor kanske, och kallare blir det, men tur att solen
skiner så att man finner värmen i den då :)

Idag vet jag inte vad vi ska göra, packa litemera grejer här i lägenheten,
tvätta om det finns tid i tvättstugan och gå ut känner jag :) Nu när jag börjat
gå till skolan om dagarna i Övik måste jag hålla igång här hemma med så
att måndan inte blir lidande när jag ska till skolan.. det är så LÄTT att man
råkar ta bilen.. men har inte gjort det än sen jag börjat gått!

Näe, frukost nu.. sen ladda in bilder från kameran och lägga ut lite fler
mag bilder/Bilder på Hemi å annat kul jag fotat i veckan :)

Tjiing! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0