Livet på BB

Sett nyss klart "Livet på BB".. synd att det var sista avsnittet ikväll :( Får väl sitta på kanal5 play å kika på gamla avsnitt som jag missat. Det är ju sånna här serier som är intressanta att se.. kollade jämt förut på "Sjukhuset" för då ibland fick man följa med några svenska par som skulle ha barn osv :) Dom borde göra några program om svenska BB vården eller något liknande, sku va kul å se nått från vårt eget land också :) Eller vad tycker ni?

Gick idag till skolan, är väl en bit på säkert 5-6 km åtminstonde, kändes skönt att gå men så otränad jag är alltså! Uscha.. måste gå varje morron nu :) Sen pratade ja med älsklingen tidigare i eftermiddas, Hemi höll på som vanligt att vara på ställen där han inte får vara.. som vid datorn och annat x) Fullt upp för Daniel med andra ord! Hehe :) Blir nyttigt för honom att vara hemma med Hemi, ingen tvekan om den saken.

Och äntligen.. Nu har allting börjat lossnat va de gäller skolan, allt förutom Samhälls och Religion är klart.. och när rektorn är borta blir det genast mkt svårare.. suck. Då man ger upp dyrbar tid med Hemi och verkligen visar intresse för att göra klart mina rester.. Näe.. då får man inte stödet man behöver. Känns så omotiverat snart att ens försöka sej på det här med skolan när vissa lärare är helt omöjliga. Känner all anledning till att inte fullfölja studierna när allting går emot en, hoppas det blir en ändring på den åsikten från min sida.

Tänker på dig min vän, som måste få genomlida något
 sådant. Kan inte ens tänka mig hur det känns för dig <3

Nu ska ja i säng, upp tidigt imorrn å gå igen till skolan :)
Tjiing! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0