Duktig Camilla!

Igår då :) Gjorde bort 2 sveB uppgifter som ja bara ska renskriva sedan maila till läraren. Kanoners. Sen på kvällen var det Tjejkväll på stan :) som varje år så har jag gått, 3:e året för mig så det sku bli kul, speciellt med finfina sällskapet som bestod av Carro :) (http://haliesmamma.se/) och hennes syster å min syster. Fanns otroligt mycket fynd bland barnkläder, bara så synd att man inte hade pengar själv. Träffa mycket annat folk med och kvällen slutade med att ja va med Lisa en sväng :) åkte hem till henne i Sund å var väl där tills, ja sent igår.

Men idag då, Gud så duktig jag har varit :)
Först varit och hämtat ut babybox hos Babyproffsen, sedan varit på Colorama och tittat ut de sista färgproverna till nya lägenheten, samt tapeter. Så ska senare i eftermiddag ringa vaktmästaren och be dom färdigställa lägenheten lagomt i mitten på oktober (eftersom vi ska redan ha flyttat in 1:a Nov)





Sen har jag efter det varit förbi trafikverket och fixat körkortsbilden :P Har snart haft körkortet i 1 år men har fortfarande ingen "rosa plastbit" utan bara pappret sedan uppkörningen.. så det var på tiden att det ordnades! *hehe* Så plastkortet borde komma hem inom 1 vecka då, Perf!

Nu ska jag gå och käka lunch medans det finns nått kvar, sitter på skola nu

Tjiing!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0