borttagna kurser

Gått några dagar sen jag skrev sist, sch vad dålig jag är på att uppdatera. Ibland känns det som enklare med att bara lägga upp saker/skriva om saker på Bdb fast det måste bli skärpning med det.

Sitter på skolan nu å har lunch, fick just veta att vi sku skippa Religionskursen och Samhällskursen nu. Ska bara plugga Svenskan, Hantverken och idrotten. Kändes skönt med tanke på att då slipper jag bära på stressen att det är så många ämnen som ska helst hinnas klart innan bebisen kommer, och sånt strul det varit med RE och SH kurserna också så att det känns skönt. Kan läsa dem sen i Vilhelmina lika gärna, tänkte aldrig på det. Var bara så inne på att få allting bortgjort nu men finns inte möjligheten när det gäller lärare heller så vad gör man..

Näe, är vrålhungrig nu och skittrist väder ute också.. saknar mina pojkar. Å min rygg värker!

Tjiing!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0