Hemi 11 månader och 1 månad kvar <3

Idag blir min Hemi 11 månader <3

Han lär sig nya saker hela tiden och
är en väldigt nyfiken liten prick :)

I den takten som han experimenterar nu så
kommer han lära sig mycket inom kommande året.

Han är så duktig så <3 Mamma är så stolt över dig!

Tänka sej, 1 månad kvar tills lill* bror/syster är beräknad att komma <3
och 1 månad kvar tills Hemi blir 1 helt år!
___________________________________________

Anrs idag var ja på koll hos MVC idag
Skulle göra några prover eftersom dom ringde idag från SMVC i Övik
och ville att jag skulle göra en järnstatus för att kolla järnet mitt.

Det såg bra ut idag faktiskt

Bt: 120/80
Hb: 111
Flj: 132
SF: 38 cm
urin: 0/0
Vikt: + 3 kg

Så nu har jag gått upp de dära 3 kilona som "tvär" försvann sist
Sen hade järnet ökat från 102 till 111 vilket jag var väldigt förvånad över
eftersom ja fuskat med järntabletterna.. Och allt annat var bra :)
SF måttet verkar ha stannat upp lite nu, är nog bara tillfälligt sa
BM eftersom det brukar växa lite till innan det stannar helt.

Jag är nöjd :) Det var även hemi när han fick åka en såndära
bil som man stoppar en tia i sen så går den igång :) Han fick åka
det när vi var in på ICA i eftermiddags.. videoklipp från det :)




Sen ett annat klipp från idag var då vi kom
hem och han gick direkt till dammsugaren
å trixade, tur man har barnsäkrade eluttag :)




Enjoy! :)

Tjiing!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0