Hemi är så stark och snabb!

Usch så fullt upp dessa dagar varit, alltid nått som ska göras. Ja, såäre.

Igår då så var vi in på Vilhelmina och gjorde lite ärenden.. har så såriga bröst nu så en purelan tub behövdes :) Köpte en stor tub på en gång, kan ju användas till så mycket. Tog en fika på ICA.. sen var det inte så mycket mera att göra, förutom att fixa iväg alla julkorten då.. så nu är det avklarat. (förutom några få som jag inte har fixat adress till änsålänge..) men anrs så har jag fått iväg de flesta julkorten.

Då vi kom hem så var det lagomt till läggdax för Hemi.. han somnade direkt. Trötta grabben. Holly hon somnade i stolen sin och sovde rätt många timmar.. tills hungern växkte henne då :) Jag avnjöt lite läsning i lugn och ro.. hade fåt hem både från min Vi föräldrar perunmeration och SOLO pernumeration.. så den nyaste Vi föräldrar och SOLO satt ja å läste :) mums! Såg även där i föräldra tidningen att Hemi nu har både ovarallen som var bäst i test 2010.. och vinterskorna också! Så kanon, vilken fullträff! Tack ännu en gång pappa <3

Bild på Daniel och Holly från kvällen




__________________

Idag Tisdag har vi inte gjort särskilt mycket, skulle bli en heldag hemma bara men nu på eftermiddan åkte jag och Holly in på villis å pantade alla flaskor som vi hade.. blev nästan 200:- så ja.. det var många flaskor, stod säkerligen 40 min vid pantningen å jävlades.. (hatar att he bort flaskor som pantomaten inte vil ta emot, men som den SKA ta emot.. ja står kvar å håller på tills den helt enkelt tar den!) Har köpt ersättning nu till Holly med, för ibland blir hon inte helt nöjd och innan min sår har läkt riktigt så äre skönt att kunna ge hon en skvätt på flaskan då ist, så det är en nödlösning än så länge.. vill fortsätta med amningen fullt ut men justnu gör det FÖR ont.



När ja kom hem så var hemi piggelin och röjde på här i lägenheten.. han börja leka med en stol och hittills har det altlid gått bra, men nu fick jag och Daniel oss ett gott skratt. Först släpa hemi in köksstolen in till vardagsrummet där vi nu satt å kika på teve.. sen börja han hålla på å greja med stolen, styrde den fram å tbx.. vi va så inne i teven några minuter där så vi hade ingen koll på hurvida han lyckades men.. resultatet blev att han kom å styrde den nedre delen av stolen (benen) men själva sitt delen stod för sig själv på andra sidan av rummet.. Han hade fått stolen i 2 bitar!! Haha fan så vi skrattade, såg så förbannat fult och roligt ut.. och Hemi skrattade x)





min lille filur.. nu bygger han upp sig så att han når upp till grejer å klättrar å har sig.. Så nu blire så ställa undan kartonger och lock också :P åhh. han e så tidig med allt.. man hinner ju inte med :P :)



Holly idag :)



haha sötfian :D stor ögonen!



Finisen som är 3 veckor nu ikväll :) <3


Ja.. nu äre 3 veckor sen man var på sjukstugan i Vilhelmina :) Var så mysigt <3
Tiden går fort, Julafton om bara några dagar till, jisses!

Nu ska ja se vidare på filmen Showtime.. å passa på att få i mig nått för kvällen medan ungarna sover för sen ska jag också sova. Blir en tidig dag imorrn, ska in å väga Holly vid 10 tidn redan.. =)

Tjiing!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0