BVC

Idag var det dags för vägning/mätning igen hos BVC vad gällde Holly.

För 1 vecka sedan vägde hon 4895 gram och var 56,3 cm lång.
Nu vägde hon 5145 gram och är 57 cm lång :)

Alltså en viktökning på närmre 300 gram och ca. 1 cm i längden

Så numera är hon i "5 kilos klubben" :) Kurvan ser fin ut!

Träffa även en av mammorna fårn min föräldragrupp, den enda som var förstföderska. Hon hade fått en pojke, Levi. Fint namn och hans hår var alldeles tjockt å mysigt! Mer hår än Holly t.o.m! Kanske ev blir en tidigare träff nu efter nyår.. 5 jan ser det ut att bli en träff innan 6-7 veckors träffen, hoppas det blir av! Ska bli kul å träffa alla små grynen.. :)




Var även å kika in mellandagsrean, fynda lite grejer åt Holly på Blommona:
flaskan hade kostat 79:- men kostade nu 30:- och
nappen hade kostat 65:- som kostade nu 25:-





Nappen med själva skyddet åt.. :) hoppas bara nu hon gillar nappen.
(hon har inte tagit nån napp hittills som ja testat, så jag hoppas för mina bröst skull)
_______________________________________________________________________

Sen apoteket en sväng å tillsist hem



Hemi kan inte låta bli stolen å lillasyster <3 Han va påväg att välta ut stolen
då ja komme hem så då fick vi ställa upp henne på bordet :P


Hoppas magen min blir bra snart..

tjiing!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0