BVC och fler paket :)

igår, Onsdag då, sov gudomligt natten som var innan..
min nya kudde är bäst <3


Vägning av lillan, innan vi begav oss till Vmina så släppte vi av Hemi hos sin farmor, så han fick vara där medan vi skulle på sjukan och affärer. Skönt :)

Sist (7/12) vägde hon 4570 gram och var 54 cm lång
Denna gången vägde hon 4720 gram och var 54,5 cm lång :) homf måttet var nu också 37 cm

Bra ökning :)

Hon hade lite torsk med så nu blire å smörja med Vichy vatten..
_____________________________________________________________



Sen efter det sprang daniel lite ärenden, å ja en sväng på konsum sen drog vi oss vidare mot Skansholm igen, där Hemi var. Blev middag där, sen stanna vi till kvällningen. Såg på Hairspray (originalet) älskar den filmen, Daniel verkade gilla den med :) Sen kring 21 tiden efter att Grannfejden sluta så åkte vi hemmåt igen. Kollade dagens post, hade fått 3 paket!

Detta paketet fick jag från min mentor/lärare Bibbi :)



Fick en overall till Lillan :) Tack så mycket Bibbi! <3 Kram



______________________________________________________________

Sedan de andra 2 paketena var 1 julklapp sen mina fotoframkallningar :)


_________________________

Nu såvitt ja vet inväntar ja ännu fler paket, 2 för att vara exakt.. men ser väl om det kommer mer. Who knows :)

Näe, nu ska ja fortsätta å se på Musikhjälpen.. :)

http://musikhjalpen.se/





Tjiing!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0