ULTRALJUDSBILDER <3

Har fortfarande inte fått igång skannern pappas så jag tog
med hanskamera för jag är så sugen på att lägga in ultraljudsbilderna!
 Dock hade det blivigt bäst om jag fått skannat in den så nu har
ja suttit å klippt bort det värsta av blixten å sånt.. detta får duga :)


Denna (Ovan) är taget i Lycksele (27/5) på vårt 1:a ultraljud med den
nye krabaten <3 Vi fick göra detta ultraljudet för att se hur
 långt gången jag var :) Var då 12+3 veckor

Kolla vilken mini! :] (påminner om då jag första
gången fick se Hemi (för att se hur långt gången
 jag var då) och då var jag i v 6 och Hemi var
betydligt mindre än denna bebisen) <33 


Och denna är taget också i Lycksele, fast den 1/7 :) Vårt
 2:a ultraljud <3 Det var på den rutinmässiga ultraljudskollen
 då dom bl amäter och kollar de olika kroppsdelarna, så att
 allt är som det ska :) Här var jag i vecka 18 <3


Vad tror ni: Pojke eller Flicka?! Gissa! :)
(har själv ingen aning, vi har inte kollat något för det
blir mkt roligare med en överraskning sen vid födseln)

ska kolla tillbaks till detta inlägget sedan å se vilka
gissningar som var rätt när krabaten kommer ut!

Tjiing! <3




Kommentarer
Postat av: jannike, alla har rätt till en åsikt - min

Jag tror på en tjej!

2010-08-31 @ 22:12:59
URL: http://iqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0