trögt som i gammal kola

suck suck så trögt allting går när det gäller skolan.. Lärare som har tjänst ledigt, lärare som vill ha mer lön/förmåner som kompensation från rektorn om dom ska hjälpa mej utöver deras egna elever, lärare som inte kommer kunna undervisa..



En bild på Gry och Hemi då dom lekte sist med varann :)


Förstår inte, mamma hör inte av sej längre åt jag. Det är bara hennes man som ringer mig. Jag ringde för ett par veckor sen till hon men hon hördes inte ens intresserad av att prata så sen dess har ja inte ringt hon heller, likadant så har hon inte ringt mej. Ville se om hon sku höra av sej sen sist vi prata men.. tråkigt. Fattar inte vad ja ha gjort för fel, ja som ställt upp en massa

Sen blir det så att jag inte alltid hinner träffa alla som vill träffas, då jag är ner, men då är det många som inte hör av sig heller i tid. Nog för att jag kan stämma träff med några t ex, men då har vi pratat också om att träffas eftersom vi inte gjorde det sist eller så. Jag kan inte gå efter alla andras pipor, jag har Hemi att planera med också. Jag skriver eller hör av mig då jag är ner utöver, sen får dom som vill träffa mej höra av sej till mig.. Om inget annat är sagt sen tidigare, att man ska träffas eller så. Även jag hör utav mig, beroende på situation och var man är. Men jag kan inte så fort jag är ner åka runt till allt och alla.. har inte den ekonomin och inte den tiden. Utan pass på å hör av er när ni vet att jag är nere, för jag vet inte som sagt vad alla gör och när dom e lediga och kan träffas.. :)


Lisa kommer snart, för hon ska klippa Daniel :)

Sen imorrn om inte annat blire Vilhelmina igen beroende på om jag fått pengar.. har väntat hela veckan nu. För vi måste hem och packa klart alla grejer i Lägenheten

Tjiing!






Kommentarer
Postat av: Victoria

Förstår att du har det väldigt kämpigt. :( Önskar bara att jag kunde hjälpa och bidra med så mycket som möjligt, men min ekonomi är inte den bästa heller. :P

Sköt om er!

kram

2010-08-26 @ 21:37:44
URL: http://victorianilsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0