:)

Jag fick reda på att jag var gravid: 26 April
Så här fick jag reda på det: Gjorde ett test hemma
Detta gjorde jag efter att jag fått beskedet: Blev chockad att jag "redan" igen var gravid, kunde inte tro det. Berättade sen för daniel i sängen då vi sku lägga oss och sova.. han flina mest och trodd inte på mig.. sen skratta vi ihop och han tyckte det var kul.. men han had svårt att tro att han sku bli pappa igen :)
Jag tror det kommer att bli: Svårt att säga.. Bara för att vi har en kille så tror vi en tjej men om inte annat blire en kille igen :) 
 
Det här undviker jag att äta och dricka: Alkohol, Kaffe, Te, Skräpmat
Lukter som jag inte klarade av i början: Vissa träd, rengörningsmedel
Följande små egenheter jag har fått: Att jag verkar mkt lugnare än jag är fast det är jag inte och att jag inte är lika framåt längre kanske (alltså att ja tar inte samma yta med personligheten längre)
Första gången det rörde sig i magen: ca vecka 15
Det började sparka ordentligt: i vecka 18
Så här kändes första sparkarna: som små knuffar
Musik jag spelar för bebisen i magen: Allt möjligt
Magen började synas: typ, ett tag redan innan jag visste att jag var gravid :P
Så här kände jag första gången jag fick göra ultraljud: Det var spännande, så spänd och glad var jagFörsta gången jag fick höra barnets hjärtljud kändes det så här: Roligt :D
De första mammakläderna var: Hmm, minns inte.. har typ alla mina kläder i mamakläder nu
Mina favortimammakläder: Min rosa tröja och mjukisar till :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0