tjiing

Börjar om på nytt nu med en ny blogg
Min ursprungliga blogg är http://camillanils.blogg.se/

Kommer fortfarande ha kvar den ett tag till fast kommer dock inte
att skriva något där, utan f.o.m NU skriver jag här.

För dom som inte känner till mig sen tidigare heter jag Camilla och bor i Vilhelmina med min familj, bestående av min sambo och pojkvän Daniel, sen våran son Hemi som föddes 2 Dec 2009. Sedan har vi 2 husdjur också, båda katter.


I denna blogg kommer jag skriva om mig och min familj, men sen mycket annat också.
Olika kategorier kommer så småningom, då jag fått ordning på designen på denna bloggen.

Är ni nyfikna, checka in min gamla blogg för att få er en bild av mig.. anrs så småningom :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0