Övik

Är i Övik nu.. Kom ner igårkväll
Vi for på BarnensHus och där köpte pappa en säng till Hemi :) En blåå och jättefin! Så numera har han en ordentlig plats att sova på när vi är nere och hälsar på!

Har hittat igen min laddare till kameran nu så snart blir det bilder :) Har några nyliga på magen, och tråkig som jag är har jag inte tagit några andra heller sen tidigare.. nån enstaka fast har inte tagit regelbundet som jag gjorde förra gången.. men då hade jag inte Hemi heller.. och inte en flytt på halsen :) *hehe* Har inte densamma tiden, om man säger så. Men är glad iaf för dom bilder jag idits tagit.

Idag ska vi på bagageluckeloppis borta på Vikinga vallen, sen blire nog stan och NorrlandsCustom. Daniel har några bildelar som inte passade valianten som vi ska lämna tebax.. sen vet ja inte, kanske se om man hinner umgås lite med antingen släkt eller vänner.. men dagen får inte bli så sen, ska på Dragracing i S-vall imöra :D

Hemi fick sin frukostvälling för en stund sedan och har just somnat, ska själv passa på å vila och fika nu



En gammal bild på Hemi, då han var kanske runt 1-2 månader :]

tjiiing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0