Grymt mysigt

Jaha, imorse var det Ultraljud :) Mitt 3:e för denna graviditet. Det var jobbigt att ligga ner på ryggen sålänge som det tog men helt klart värt det. Gud vad stor bebisen var nu (inte överdrivet men stor för att kunna ses i ultraljudsbilden) :P Troligen äre mkt fostervatten fast det skulle en läkare avgöra lite senare idag eller imorrn så jag fårsvar efter det. Det var då inte 2 i magen, och det kunde jag heller aldrig tro men då var den misstanken från barnmorskan borta ivarjefall. Hon visade ganksa roliga grejer som jag aldrig fått blivigt visad förut.. :) som bebisen näshålor, håret på huvudet och annat skoj :) Tihi!

Utan att bebisen låg mellan det normala och uppåt kurvan, vilket tydde på att den vägde kanske ca 70 gram mer än den borde nu så vi kunde då konstatera att det förmodligen blir en bebis till på 4 kg något.. men har man en gång fött en "bjässe" så skare tydligen gå bättre andra gången eller ja, gångerna efter det :)

Nu sitter jag på skolan och det är skitväder ute! Ska springa runt å leta lärare och prata om ett eventuellt schema, hoppas jag får respons av dom att det går bra.. rektorn hördes vilja ta det så lugnt som möjligt med schemat fast jag vill hellre proppa en massa så jag hinner klart allt snabbare.. hoppas jag får min vilja fram.

Sen blire väl kanske å vara med Sofi senare idag :)

Näe, Tjiing nu!



Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh, vad spännande att hon visade saker på bebisen! ^^ Skulle jag också vilja veta den dagen jag ligger där. ;)

kram

2010-08-25 @ 11:55:15
URL: http://victorianilsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0