flytt flytt

Har suttit några kvällar nu med designen här på bloggen. Är rätt nöjd hittills, fast det som jag saknar är en bra header och någon bra tema färg genom hela bloggen, annrs är jag jättenöjd med allt annat :)

Och nöjdast är jag med att jag gjort ALLTING själv! Ska däremot höra om hjälp med headern för jag har inget bra program att sitta och redigera i.. ska nog höra med mostern min om hon kan hjälpa mig, det är hon som hjälpt till med min förra blogg! :) ( http://camillanils.blogg.se/ ) Mosterns blogg: http://victorianilsson.bloggsida.se/

Utöver detta äre fullt kaos i lägenheten.. banankartongen överallt tyep. Packning inför flytt till en större lägenhet och lite stressigt, vår nuvarande lägenhet ska vara tom till September.. 1½ vecka kvar!! Vi har kört några lass än så länge men de e jobbigt att flytta när man har Hemi.. svårt att få saker o ting gjorda så aktiv och med som han vill vara och är. Man skulle haft en barnvakt för någon dag eller 2, att bara få fokusera på FLYTTEN.. men de blir genast svårare när man har nog så fullt upp med honom.

Och skola om en dryg vecka.. kommer kännas tungt att bo ifrån familjen :(

Näe, sova nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0