Namn

Ska klargöra detta men namnet vad gäller Lillan

Till att börja med är vi urkassa på tjejnamn, vad vi tycker om och vad som går an. Vad som passar med dom namnen vi redan har och att det ska ha en röd tråd. Det är inte så att vi ej bestämt namn (vad vi ska välja ifrån) Vi har varsitt namn (vilka ja inte tänker gå in på nu) men vi har varsitt namn vi vill, men jag vill inte D´s namn och han vill inte mitt namn. Å tro mig, jag vill inte lotta om det :P

Så så liggere till, vi kan bara inte komma överens mellan namnen.

2 mån och 1 vecka kvar på oss tills beslut ska va taget..




Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin blogg du har! :)

2012-02-24 @ 10:15:35
URL: http://nattstad.se/ssaraniilsson
Postat av: johanna

hedda är ett väldigt fint namn:)

2012-02-24 @ 10:48:53
Postat av: Marlene

Hihi, va det inte så med Holly också? :) Där fick du ju som du ville till slut, han kommer säkert ge med sig den här gången också... får vi hoppas ;)

2012-02-24 @ 18:26:28
URL: http://solkatt.wordpress.com
Postat av: Camilla - bloggens ägare

Sara - tackar! :)



Johanna - Jo jag gillare det också :)



Marlene - Hehe jo det var det, samma sak då som nu fast då var vi enade om Holly men då tvärändrade sig D och i sista stund ville han Holly igen så det löste sig ju, hehe. Jag hoppas det, men ser inte ljust ut för tillfället (att han kommer att ge med sig) :P

2012-02-28 @ 20:04:13
URL: http://hemismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0