Dagen som vanligen inte existerar

Det är det idag, skottdagen som inträffar var 4:e år. Och jag råkar känna en som är född för exakt 4 år sen, min mentor från gymnasiet, hans son är född denna dagen och jag minns det så väl. Kom å tänka på dom imorse, att: "justja, peters son fyller ju år idag, första "födelsedagen" nu när han blir 4 år, vad häftigt endå" sen en stund senare slog jag på teven som vanligt här på mornarna och när nyheterna var 9.30, först får man en kort genomgång av nyheterna sen går det över till lokala nyheter, å vilka fick jag då inte se i ett reportage ang dagen till ära, Jo Peter och hans son hemma hos dom då dom pratade om hans 4 års dag hur dom skulle fira den osv, väldigt läskigt när man just innan tänkte på dom å helt plötsligt syns dom på teven :P men väldigt kul! Stort Grattis till William idag :)

för att se klippet kika in denna länken:http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyheterna_umea?title=tv4nyheterna_umea_09_34&videoid=2164788&utm_medium=sharing&utm_source=facebook&utm_campaign=tv4play.se









Anrs idag då? Bara varit inne och hunnit en del. Passade på när lillan somnat efter amningen och att barnen satt till bords för att äta lunch så tog jag fram dammsugaren och skurmoppen och hann då ta nästan alla rum här hemma :) Sen var dom lagomt klar tills att golven hann torka, puh! Holly tkr inte alls att dammsugaren är en höjdare så bäst e att passa på när hon inte befinner sig på golvet, då blir det ramaskri här hemma! Och kort därefter vaknade lillan igen och då var kl passligt nog "Seven Heaven" så satte mig å ammade henne och barnen tog med sig leksaker till vardags rummet och satt å pula på med det :)

Nu sover dom alla 3 lunch och snart ska vi in på Villis för ärenden, eller tja inte Hemi å Holly då dom blir kvar hemma med sin farmor som kommer om en stund men har ett möte som ja ska berätta mer om sen och då kan jag inte ha med mig dom, utan endast lillan som förhoppningsvist sover under mötet.

Ne, äta något själv och göra sig startklar kanske!

tjiing!! <333




Kommentarer
Postat av: Victoria

Är Holly lika rädd för dammsugaren som du var när du var liten månne? ;) kram

2012-03-01 @ 08:01:18
Postat av: Camilla - bloggens ägare

Jamen typ! xD Daniels fel när han jagat henne som lek tidigare men han tänkte aldrig påa tt hon kunde bli rädd heller, suck :P precis som Conny gjorde med mig, jävlades å kom med dammsugarn, hha!

2012-03-01 @ 10:51:03
URL: http://hemismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0