urriven pop-up...

Nu har jag återgått till mat igen och det konstigaste är att nu har ja tappt
mer i vikt.. skumt men ja, så ser det ut iaf. Blev en köttfärsbiff m scrambled
eggs + senapssås och grönsaker/ruccola sallad. Mumsigt gott, ser fram emot
lunchen ska se vad jag gör för något gott då :)

Gårdagens lunch såg då ut såhär.. :)



Imorse vaknade ja till nått inte så kul.. gick in till Hemi å sku hämta kläder
åt Holly, vad såg jag då... jo en massa rester av hans nya pop-up bok!
Han hade kommit åt den från sängen sin då han låg på golvet å rivit ut
stortsett alla figurerna :( här har ni bilder..







Den enda sidan som var orörd var med fjärilen här på slutet.. Ja, som tur e
så ska jag in på Vilhelmina idag å då ska ja kolla på bokrean om det finns
kvar någon pop-up bok.. den va ju så fin! Fan åh :P inte så mkt å göra åt i
nuläget, bara komma ihåg att inte lämna nått alls inom 1 meters radie från
hans säng ungefär :P

Det jag mer ska göra på Villis är att fara på återkoll sen förlossningen, lite
sen kanske men hon ha varit sjuk bm så nu äntligen ska jag dit.. :) vill
ta ett järnvärde med tanke på att mina siffror såg ju inge bra ut INNAN
förlossningen trots järndroppet där.. har ju 2 st hylsor kvar så dom kankse
måste komma till användning. Är inte så trött å hängig men man vet ju inte!

Sen handla å inte så mycket mera. Sen ett roligt videoklipp från i helgen
då min pappa var upp och hälsade på :) Hemi som leker med kattren..



Nä nu ska ja ta upp Hemi som vaknat å ta mig an Holly samtidigt :) Tur man äntligen har
selen sej.. tur är det. Få lite träning i rygg å axlar samtigit *tummen upp*

tjiing!! <33



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Naaw va sött :)

2011-03-09 @ 10:28:55
URL: http://mammatillnoova.blogg.se/
Postat av: Marlene

Tur ni har snälla katter :) Va roligt att Mats är uppe och hälsar på er så ofta, förstår att det måste kännas otroligt skönt för dig.



Kramar

2011-03-09 @ 11:17:13
URL: http://solkatt.wordpress.com
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Alexandra - Javisst ^^



Marlene - Ja, dom e då härdade att Hemi håller på med dom :) Så det är väl tur det. Det är guldvärt, han e väl uppe var 3:e vecka har ja räknat på, för han kan då inte va ifrån barnen längre än så :) hihi Kram!

2011-03-09 @ 12:04:29
URL: http://hemismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0