ny barnvagn tack!

Igår var vi förbi Lisa å Jonas på kvällen efter att Hemi somnat. Spelade lite xbox å umgicks sen kom Lisas familj å hälsade på, lämnade en kanin som ja ska ta med mig up t vmina till en tjej där.

Idag är det torsdag, vilket innebär att vårt hemklassrum är belägrat med andra klasser *suck* så det blir att vara hemma idag å plugga.. om det går vill säga. Med Hemi mitt upp i allt äre inte lätt, så jag hoppas på nån stund med lugn och ro, men det kan ej garanteras. Än vars jag är har jag ingen pluggro.. för mycket omkring som är störmoment. För mycket.

Då menar jag inte Hemi, eller graviditeten eller sånt. Det kan jag hantera men när det dyker upp saker o ting som man inget kan göra åt, saker som redan har hänt.. som är oundvikligt. Det är så tragiskt att jag hoppas att ingen människa behöver någonsin få veta.

Jag tror inte, och jag vet inte. Vilse är man.

Igår var man å kolla på barnvagnar, vi har redan en tvilling vagn men ganska otymplig endå.. så man är sugen på en annan, kollade hos Babyproffsen och hittade en jag verkligen sku vilja ha



Ligg delen är löstagbar så sen när den nye bebisen inte ligger längre kan dom båda sitta upp i sitsarna :) Hade man haft råd nu såhär på en gång sku jag köpt den direkt :) Perfekt vagn då det är tätt mellan åldern på barnen. Vill ha <3

Nu luktar det pyttipanna.. ska äta sen fortsätta plugga

Tjiing!! <3




Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas du får någon pluggro - det behöver du. :)

Man blir lite nyfiken på vad som hänt...vad det är som stör? Men det väljer du väl själv om du vill berätta. Ska inte spekulera i något då jag inte har någon aning över huvud taget.

KRAM

2010-09-23 @ 19:00:40
URL: http://victorianilsson.wordpress.com/
Postat av: Angelica

den var jättefin :)

hur mkt kostar den?

mvh angelica

2010-09-24 @ 09:19:04
Postat av: camilla

Vichie - :) tack <3

Angelica - Ja visst var den :) Den sku gå på 7 något tot. sett Kram

2010-09-24 @ 21:25:13
URL: http://hemismamma.blogg.se/
Postat av: Carro

Vagnen är snygg ;)



Svar: Oja, kul för henne att se då hon blir äldre ..

Ha en bra dag vännen, kram!

2010-09-26 @ 10:13:54
URL: http://haliesmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0