Helgen

Bilder från flytt och senaste magbilderna finns på min Bilddagbok (Rockabillychic)

I fredas var jag på koll hos SMVC. Allt gick bra förutom:
- Att jag hade gått ner 3 kg
- Att mitt järnvärde hade gått från 104 till 102
- Att jag följde min SF kurva (bra) men måttet är fortfarande stort
Mer om besöket står på Bdb

Igår Lördag var en fullspäckad dag. Vi åkte med pappa ner till S-vall på Veteranmarknad, as usually. Denna gången var det inomhus i Nordichallen

En filmsnutt på Hemi från marknaden



Såhär såg det ut i år :)



Sen blev det IKEA, Birsta K och andra affärer
Våra fynd genom dagen:

- Sydstatsmatta
- Kudde
- Necessär
- Förvaringsprylar till Hemis rum
- Leksaker åt Hemi (födelsedag/julklapp)
- lamp kontakter

Och lite andra saker

Blev fullt i bilen kan jag lova, hade vi varit 1 pers till hade pappa t ex inte kunnat köpt barnmatstolen som han köpte på IKEA åt Hemi (att ha här i Övik) eller några xtralysen åt Audin, så vi behövde all plats vi kunde. Skulle egentligen velat köpt mer då vi var på IKEA men vi fick inte plats med mer grejer. Får bli en tur ner dit snart igen.

Pappa fick köra hem, för jag var alldeles slut på.. usch vilken dag och mina fötter! AJ! Sen magen på det, hade verkligen otur den här dagen med en helspänd mage till å ifrån och frossa.
-
Idag Söndag håller man på att kurera sej från gårdagen, Ska hälsa på http://haliesmamma.se/ och sen ska vi vara med Lisa och Jonas är det planerat.

Hemi imorse




Näe frukost nu
Tjiing!! <3




Kommentarer
Postat av: elin

Vad duktigt han går nu ^^

2010-10-24 @ 18:33:11
Postat av: Camilla

Javisst :D han är så duktig!

2010-10-24 @ 21:12:49
URL: http://hemismamma.blogg.se/
Postat av: Camilla

Javisst :D han är så duktig!

2010-10-24 @ 21:13:10
URL: http://hemismamma.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hej, vad han går! =)

Ja, när man väl far ner på Ikea och Birsta vill man nästan ha ett släp med sig att fylla. ;)

kram

2010-10-24 @ 21:24:32
URL: http://victorianilsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0