Mikaeli helgen

Tjohej! nu skriver jag äntligen ;)



I fredas kom jag hem till vmina lagomt till sängdags, Hemi sov redan när jag kom hem, satt uppe och såg någon film med gubben sen gick vi å la oss.

Lördag, packningsdag så vi packade i lägenheten, började fylla upp alla banankartonger som vi samlat på oss, sen mitt i allt kom vi ju också tänka på att det är Mikaeli helgen här uppe, höstmarknad och fest så vi gick ner på marknan en sväng. Blev en tripp förbi Blommona med (barn/bebis/leksaks affären här) Daniel köpte mössor åt Hemi, samt en såndär som man drar över huvudet som skyddarbåde huvud och hals :) (bra om det är kallt ute eller vid skoteråkning)

Sen en lätt fika på ICA blev det



VIDEOKLIPP

Hemi när vi satt och fikade på ICA :)




På eftermiddan kom Per Erik och hämtade upp Hemi och tog honom till Skansholm, för att underlätta för oss då vi skulle packa och fokusera på flytten.. så svårt med Hemi mitt upp i allt så det var skönt att få saker o ting gjort. Igår Söndag så kördes det ett fullt släp på kvällen, mycket kvar och några få dagar kvar.


Idag så har jag varit och fixat parkeringstillstånds lappar på VIBO så att vi inte får någon böter när vi står med bilarna utanför vårt hyreshus (finns en vaktmästare i huset vårt som har en tendens till att bötfälla allt och alla (han ringer securita om man står 10 minuter på fel ställe) så vi måste vara på säkra sidan nu vid flytten, för jag har fått av att bara stå på min parkering t.o.m, sjuukt!) Har dessutom varit och hämtat ut mitt rosa plastkort! Äntligen självaste körkortet istället för att dra med pass och körkortsbevispapprerna. Sen ska vi fixa adressändringen med idag eller imorgon blir det.

Hemi och Daniel sover fortfarande, ska börja packa i några kartonger nu och fixa en sista tvättid för alla resterande kläderna. Sen nån dag måste vi förbi Stensele och hämta alla bebisgrejer/kläder i förrådet mitt som jag har där. Nä nu måste jag sätta fart :)



Tjiing!! <3




Kommentarer
Postat av: Emma

He va nog ingen kolsyra kvar efter det där :P

2010-10-11 @ 13:28:03
URL: http://emma-lundgren.blogspot.com
Postat av: Marlene

Sööööötis!! Men vad har han gjort i pannan?

2010-10-11 @ 19:57:56
URL: http://solkatt.wordpress.com
Postat av: Camilla

Emma - Hehe näe, det var tur att de var en gammal flaska som ja hitta i min väska x) anrs had det vare surt!



Marlene - Ja eller hur ;)

Han "headbanga" rakt i vardagsrumsbordet hos farmor sin.. sprang rakt in i mot bordet å slog ner pannan tydligen (var inte med när det hände) så fick fara på sjukan å plåstra om såret :)

2010-10-11 @ 20:59:37
URL: http://hemismamma.blogg.se/
Postat av: Marlene

Oj! Ja, Meja gjorde ju nåt liknande i våras då vi fick åka in och limma ihop henne. Tur de läker snabbt och är rätt tåliga trots allt :)

2010-10-11 @ 21:55:34
URL: http://solkatt.wordpress.com
Postat av: Carro

Söta lilla Hemi :)

Måste få träffa er alla snart <3

2010-10-14 @ 08:47:11
URL: http://haliesmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0