1 år med körkort :)

En tidig morgon blev det allt, inte nog med att man var tidigt uppe då vi sku till Lycksele så har jag sovit skitkasst inatt. Gick och la mig 21 igår redan, sen vid 22 ringde Lisa å ja surra lite snabbt med henne men sen kunde ja inte somna om, fick ont i ryggen.. som molnande mensvärk igen (fast bara i ryggen) så ja låg uppe ett tag på soffan bredvid Daniel då han spelade, satte mig vid datorn en sväng sen kring 1 nån gång la ja mig och lyckades somna..

Upp där vid 7 eftersom först sku ja ringa BM och boka tid för droppet där, sen åka in på villis och hämta ut det på apoteket. Hemi hann vakna först så ja fixade frukostvällingen å la han hos Daniel :)



<3

Redan vid 9-9.30 var ja inne på vmina och 10 hade jag tid på sjukan. Fick vara där tills 12, då var jag klar med allt, men det sku behövas ytterligare fler gånger som ja måste ta järndropp sa dom, så fick en ny tid imorgon redan igen, är väl lika så bra att proppa i mig så mycket som möjligt.




Efter det gjorde jag lite småärenden, köpte lite mat och köpte det dära Hallonblads theet som alla gravida pratar om (har inga stora/höga förväntningar alls) men man måste ju få testa iaf :)



Är absolut INGEN te drickare, men om detta gör så att jag får åka in och föda så dricker jag mer än gärna, ska ta mig en mugg ikv innan ja lägger mig, sen det första imorrn ta en mugg igen.. sen får man se.. sku va roligt å se om det funkar men som sagt, det får bli en lärdom av det hela :)

Haha när jag köpte den i Naturapoteket/livshandeln här på villis fråga hon mig:
" Jaha så du orkar inte vänta nå längre vah? " ;)
haha vadå genomskådad, med magen i vädret och ett hallonblads te paket i handen.. hehe.. he.. :P
_________________________________________________________

26 November, datumet låter bekant ;) Jo, det är 1 år sedan jag tog mitt körkort :) Yeah! Då ja körde upp och hade gått över BF med 6 dagar, snacka om att jag skrämmde livet ur tjejen från vägverket som ja sku köra upp med x) haha, ja behövde bara köra ut från vmina, mot flygplatsen och vända sen till körkskolan igen, sen var kortet mitt :) så 1 år, helt sjukt.
- - - - - - - - -
Har fått hem framkallningar nu från extrafilm, har beställt framkallning av bilder fårn datorn.. väntar även på fujis paket som borde komma snart! Wihi <3



Och ikv har ja verkligen mått pyton, (gör det fortfarande) alltså inte illa men fan ont i ryggen och huvudvärk och mina satans svullnader. har ju 80% av alla symptom som stämmer in på Havandeskapsförgiftning om ja tänker efter.. men kan väl ändå inte ha sånt, näää..

Och trycket.. denna bebis verkar göra allt för att försöka pressa sig ut känns det som men det tar stopp, haha. Kan riktigt knaka till ibland, man hör knakerna också :P

Nä, nu ska ja förbereda en kopp med Hallon theet där, å sen lägga mig :)
Man kan ju alltid hoppas att det händer nått i helgen ^^ spännande!

Tjiing!! <3






Kommentarer
Postat av: Marlene

Skönt att du har varit och fyllt på järndepåerna! Hoppas det löste sig ekonomiskt också... Ja, min gissning är ju imorgon så jag tror absolut att lillan kommer då! :D



Puss å kram!

2010-11-26 @ 22:10:13
URL: http://solkatt.wordpress.com
Postat av: Camilla

Har fått fyllt på men sen den ekonomiska biten den är långt ifrån löst.

Hehe okej ;) hr inte känt något än men :P ;)



Kram!

2010-11-27 @ 18:51:30
URL: http://hemismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0