Hemis goa skratt <3

åhh, idag äntligen fick jag sova ut. Ingen Hemi att kliva upp till eftersom det gjorde Daniel. Vaknade inatt av att daniel inte kunde sova å då kunde jag inte sova helt plötsligt, så somnade om kanske imorse 6 nått, fick sova till 10. så skönt!

Gjort idag anrs då, fick besök av Daniels po och fixade lite papper, försökte även ringa till syon idag igen, men inget svar. Likadant till min bm i övik men hon var på utbildning.. så nytt försök imorrn igen ska jag göra.

Till middag gjorde jag potatisgratäng (garnerat av mozarella ost) ost schnitzlar och bearnaise sås. Jättegott! Nu har vi färdiga rest rätter för en hel vecka som vi msåte äta upp, gött ;D

Nu några videosnuttar från idag


Hemi skrattar så gott, kittlig liten kille!









Ikv har jag bara busat med Hemi, tagit en massa kort och nu tittar jag på DH,
tisdagens höjdpunkt.

Magen är spänd, men inget än sålänge. Vill ju att det ska hända nått snart. Om inte testar jag en häxbrygd som sägs hjälpa, händer det inget innan veckans slut så ska ja testa :)







16 dagar kvar


och som man ser så verkar magen ha sjunkit litegrann :)

Tjiing!! <3



Kommentarer
Postat av: Mamma till Markus

Oj vilken stor mage du har :).

Hoppas allt går bra nu, inte länge kvar tills den kommer :)

2010-11-16 @ 23:52:48
URL: http://blommansblogg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tackar du :)

Nej, 2 veckor knappt :O

2010-11-16 @ 23:56:01
URL: http://hemismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0