"bloggpaus" avslutad

vilken bloggtorka jag haft? Nä, vet inte men har haft svårt för att logga in på bloggen och varfär vet jag inte. Men nu är jag här igen och det känns skönt. har spanat in många bloggar i veckan istället, har varit in på alla mammor som skrev upp sina bloggar på min bdb, trevligt :) Fina bloggar tjejer!

Snart måste väl min header göras om, då min bebis kommer. Igår var det tal om tjejnamn.. ville ha lite inspiration och det har jag fått kan ja minst sagt säga =) så tack alla för era förslag osv!

Ser nu att här börjar det snöa igen, snöstormandet ska ju komma norröver idag så vi fårse hur länge det håller i sig, men mera snö kommer det att bli.

Pojkarna sover fortfarande, Hemi somnade om efter frukostvällingen. Dom är så söta så.

Men veckan som varit då? I helgen gjorde vi inget särskilt, fortsatte här hemma för att få ordning på saker. Sen nu i måndas var vi in på platsn och ja var på mammaträff å surrade, medan pojkarna var ute å gick ärenden med barnvagnen, och sen igår så var vi ut en sväng med pulkan sen kom daniels mamma och vi gick igenom lite skrot som sku slängas.

Idag är det fortsättning av "inredning" allt som ska upp på väggen ska troligtvist upp idag, för nu har vi hittat igen alla tavlor å så :) sen blir det att hjälpa daniel med bilen och sen ska vi väl hinna ut en sväng med Hemi också, om det inte bli alltför snöigt väder.

Och ev så kommer bebis vaggan idag :D Alltså "babysittern" (stolsvaggan) som gungar med hjälp av batterier, och har vi tur så kommer vaggan (sängen) också :) Det blir till å se sen!

Sen, Stort Grattis till 1 av mina mostrar som fyller idag! :) GRATTIS Marlene!
Nä, frukost nu :D
Tjiing!! <3



Kommentarer
Postat av: Victoria

Spännande... Du måste ju visa bilder på lägenheten sen när allt är klart! =)

kram

2010-11-10 @ 17:29:18
URL: http://victorianilsson.wordpress.com/
Postat av: Marlene

Hihi Tack tack!! :) Kram

2010-11-10 @ 22:03:06
URL: http://solkatt.wordpress.com
Postat av: Camilla

Victoria - Jajamen :) Ska ta bilder såfort vi får till det här hemma :D KRAM!



Marlene - Varsågod :D KRAM

2010-11-11 @ 13:07:23
URL: http://hemismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0