Fyndar´n

Är jag kung eller vad?! Gäller å va ute tidigt har ja märkt mer å mer.. lagomt att mataffärerna öppnar precis efter att ja lämnat de äldre hos dagmamman/trollstugan :) Var in både på Konsum å Ica idag och kom hem med 3 karschar (stavning :P ) för mindre än 300:- i tot värde! Bla detta: Ord nedsatt pris på findusarna var 20:- /st men då hängde det ju kuponger med 10:- rabatt / vara från findus så ist för att betalat 80:- för dom alla 4 bleve bara 40 kr totalt :) Sen filéen där och flinta steken båda 2 blev nästan 80:-, så tot endast för detta var ca 120:-
Hur billigt som helst! Och inget av grejerna har kort datum :)



Sen var det en hel hög mejeriprodukter som hade antingen kort datum eller att de sku ur sortimentet, så nu känns dagen fullbordad! Nu är verkligen frysen FULL! Inte köpa mera nu Camilla, ajjabajja :) haha! Går ju åt mat så..

å trots dessa pissiga vädret idag är jag så glad för en massa små ting. Inte nog med fynden imorse utan VK hört av sig å ska skriva om tipset jag kom med, mer om det senare. Även att jag lyckats he iväg mer grejer och hittat mer av det som jag letat efter, har ju talang för detta med byteshandel! haha :) Ne nu ska ja ta mig an ett BERG med rentvätt som ligger på vår stora säng.. sen hämta barnen igen!

tjiing!! <333




Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar också att göra matfynd, det är grejer det. Köpte nästan ett halvt kilo ekologisk oxfilé (färsk, svensk) för 50:- en gång, snacka om kap.



Jag skriver "kassar", r:et och ch-ljudet är något vi inte använder i Skåne :)

2012-05-10 @ 01:17:54
URL: http://akeroe.blogg.se/
Postat av: Isacs Mamma

Skriv en rad här.. :)Hej Tanja ifrån facebook:) kul att jag fick kika in:)

2012-05-11 @ 09:18:08
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0