feeling fine

trots natten som varit så känner jag så (rubriken).

Försökte få mig lite sömn vid lunch idag när de äldre lagt sig och även minstingen våran låg i sängen men icket att jag fick slå igen ögonen jag med! Varje gång jag höll på att somna började Nova, och så höll det på i en trekvart.. sen orkade jag inte försöka längre så klev upp istället. Självklart så somnade Nova efter sen en stund men då var det inte mkt tid kvar tills de äldre skull upp igen så var inte lönt att lägga sig då. typiskt typiskt (:

Än fast jag kände mig långtifrån på topp så fick jag till en hejdundrandes middag! Pasta & köttfärsbiffar m majs och tacostaste. (kokt vitkål för mig ist för pastan där) och en tomat basilika sås med toppning av guacamole. Måste tillägga att det blev mums än fast ja slängde ihop allt på måhå mitt i all stress vid middagstiden *stolt*. Tänk om man alltid var såhär kreativ.. kanske ska ha fler "bad nights" så lossnar det?! haha

Men nog om det, nu tidigare ikv tog jag mig en stund å bläddra igenom vårt nya tillskott bland våra "aha" böcker (resumeér av år, vad som hänt) Nu är vi på vår 3:e (2011) som kom i lådan idag. Mkt nyheter man kändes vid som man följt under förra året och mkt man hade glömt också.. väldigt intressant läsning i nuet.



De äldre barnen ligger nu sen 19 och lillan pendlar mellan att vilja ammas, vara grinig och trött.. så fullt vaken fortf (positivt inför natten), hoppas hon e vaken ett slag till så man får sova några timmar innan första amningen för inatt :)

Sitter för tillfället och avnjuter kvällsmålet: Fräsch yoghurt m färska jordgubbsbitar!



Ne smaska upp resten å sen inta sängen!

tjiing!! <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0