Good night

Hade en bra natt inatt, blev inte väckt och behövde inte i akut springa på toan som ja
anrs vanligtvist måste. Kanske har pyret börja vänt på "sitt" dygn eller hade ja bara
ren tur? Återstår å se kommande nätter i framtiden.

Kändes väldigt behagligt när jag klev upp imorse iaf, för anrs har vi så jvla varmt här i
lägenheten! Så nu när det är uppemot en - 20 till 25 --> är det som att golvvärmen känns
lagom och man svettas inte som man gjort hittills när det varit knappa 10 till 15 - ute,
så det får gärna fortsätta vara kallt ute om dagarna nu :) Såg tempen imorse och här
har vi -29,7 idag, så inte undra på om det känns perfekt med värmen inne.

Barnen då? Jo det är full fart på dom som vanligt. De har ätit och är inne i rummet
och leker, har ställt in ett bord där nu och en stol där som Hemi kan sitta och rita/kolla
i böcker bla när det instresset är så stort :) har ännu inte hittat en vaxduk jag gillar för
att ha i på bordet i köket för vill då inte ha mer av ritrester på träet speciellt nä jag inte
får bort allt så det är en lösning framt tills dess. Han var då så glad imorse å bad om
papper/kritorna direkt å satt en stund å ritade många teckningar :) å ibland vill han att
jag ska rita så han får färglägga det jag ritat, haha ja ibland duger inte målarböckerna
inte :P Men nu hör jag att de leker med bilgaraget, de sitter å proppar "bilhissen" full
med bilar å sen vevar så det plingar, tillsist går det så tungt eller att det fastnat å då
måste ja assistera/hjälpa dom, haha gullungar <3

Blir lugnt fram tills D slutar, då ska jag sen pass på att göra lite nytta
här hemma med allt men fram tills dess ska ja vara med barnen :)

tjiing!! <33






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0