till Lycksele för koll på Förlossningen

Dagen har varit lång. Först upp och iväg med barna, sen va man hemma igen halv 9 å då la jag mig, var så trött! Men blev då störd gång på gång! Okända nummer som ringde, bla the studio sen sms så dröjde då innan man fann något lugn. Kunde ju inte he på ljudlöst heller eftersom ja inväntade samtalet från bm. Somnade och 1½ h senare ringde hon tillslut!

Fick tid för ulj i Lycksele imorrn, samt en koll efteråt med en läkare/bm där på förlossningen. Sen skulle det resoneras utifrån det var som sker. Ska hursom ha med mig BB väskan ifall de vill ha mig kvar, för ev igångsättning. Jag hoppas däremot på att få åka hem å vara här hemma i lugn och ro och låta det ha sin gång, att bebisen kommer när den vill/har tänkt komma. Sen om man trots det når maxtiden /sista datum så är ju det en sak, då måste jag sättas igång men vill att det ska ges en chans för imorgon är beräknad förlossning och var iaf inställd på att ha 14 dagar utöver den dagen, inte att jag ska bli kvar i lycksele.. så ja hoppas att allt ä bra vid kollerna, att jag får ett slutdatum sen att jag får åka hem :) ogillar verkligen sjukhusmiljön!

Så vi får se om jag kommer hem något alls imorrn då

Ja, Så ser planerna ut. Utöver det har man varit lite flitig idag, fixat ärenden,  gått med återvinningen som var överfull detta lasset (har en vagn som jag har allting i), justerat hemis bilstol så att han sitter bättre i den nu när han vuxe ur bältesplaceringen, så nu passar stolen efter hans längd igen.

Ska hänga upp en tvätt som e klar, sen var tanken att hamna i badet och ta en Hallonbladste kopp.

Å som det ser ut nu så blire då ingen Januari bebis :) Men garanterat en Februari bebis, fortf 2 h kvar av Januari men inga känningar..

tjiing!! <333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0