Bestämd tös

utvilad var man imorse, trots sen kväll igår (23 la jag mig) Men hade nog mkt å göra med att man inte blev väckt tidigt imorse, utan Holly vanade strax vid 7 så då klev vi upp. Men kan då säga att hon blir mycket mer krävande när hon inte har brorsan i närheten, som handikappad nästan (kul att se skillnaden) för jag har inte fått gjort nånting denna förmiddan för henne protester med allt :P Men nu sover hon å har äntligen tage ur diskmaskin å fyllt upp den på nytt.

Nu ska vi ner på Villis å handla å fixa med faderskapsintyget där, å för OVANLIGHETENS skull e vi ute i tid! (alltså INNAN detta barnets ankomst) så kommer D stå som pappa vilket känns skönt att få det bortgjort. Har ju hittills haft sånt strul med efternamnet på barnen hittills eftersom vi ej hunnit gjort något faderskapsintyg innan namnanmälan osv. Sen är det bra i huvudtaget om man kan se till att ha gjort det innan eller så snabbt som möjligt efter barnets ankomst, för skulle det hända t ex barnet något eller mig något och man ej gjort detta faderskapsintyget kan dom få problem om daniel måste kontaktas av några skäl om jag ligger dålig/ eller värsta tänkbara om jag plötsligt dött i en olycka eller dylikt. För är ej faderskapsintyget klart då så har ju barnet ingen pappa PÅ PAPPRET än. Men detta är ju eftersom vi ej är gifta, är ju helt annat om man e gift för då står maken redan som pappa.

Så det är de som är på tapeten idag, ska starta bilen nu å sen så åker vi :)

tjiing!! <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0