Griniga barn och grinig mamma

Dåliga nätter kommer och går, inatt var det en sån natt

Alltid nån baktanke om barnen e snälla och somnar tidigt, då växer jävulshornen på dom under tiden dom sover å sen äre kört, haha Ungefär. Fick dom i säng strax innan 19 igårkväll, och la mig själv efter Gumball 3000, hann sova 2½ timme sen väckte Holly mej med skrik. Första reaktionen var att "jaha är kl 6 nu och det är dags å kliva upp" men icket, kl va strax vid 02. Gav henne lite välling som gjorde susen sen somna hon igen. Dröjde dock 1 h innan jag lyckades att somna om igen, sen skrek Hemi och då vakna Daniel för han var tydligen hög i blodsockret så han stannade uppe några timmar innan han kunde somna igen, och hade då hand om Hemi. Men tog ju 1½ timme innan jag kunde somna om IGEN så när morronen kom kl 06.10 och barnen vakna för dagen hade jag sovit kanske 4 timmar. Huvudvärk till förbannelse och inte på något humör, stackars D när han kommer hem sen då kommer det vara 2 griniga föräldrar här med tanke på hans natt som också sket sej..

Planerna för dagen var att börja gå igenom kläder här hemma och dammsuga. Ska fixa kläder åt min för tillfället yngsta kusin August som jag inte ens träffat än och några andra barn som skull ha lite pojkkläder, men får se om jag orkar.. kanske ikväll men nu blire mest att försöka orka med dagen tills barnen lägger sig ikväll. Ska försöka ha dom uppe till efter 7 ikv så kanske man har turen med en bättre natt! Och Tack Frida för dammsugaren (: har saknat den där röda D som jag had sönder, och vilken tur att få tag i en likadan, denna hade då trögare hjul så det är bara bra så jag inte drar in i väggen som det råka bli med Daniels! Så tack tack <3

Efterlyser ännu en gång:
Tjejkläder som säljes/skänks/bytes bort
från strl stora 80´s --> 86/92 -->
Nån som vet av sånt?? Paketpris?
(Bodys/tröjor/byxor/strumpbyxor/sockar 9mån -->..)

har inte så mycket fokus/tid till tradera justnu, lättare om det
är nån privatperson som vill bli av med ev kläder dom har :)

Ne kanske göra nån nytta nu
tjiing!! <33



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har kläder som tindra har haft innan. Har nog inte jätte mycket men har lite gran :) jag kan titta efter och fota så kan jag skicka dom?

2011-09-22 @ 21:33:29
Postat av: Alexandra

jag har nog lite kläder från när tindra va mindre :) kan se efter

2011-09-22 @ 21:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0