hann med lite iaf

Uppe vid tuppen imorse. Ja inte kl 7 inte utan 6.10 startade våran dag :)
Frukost bestående av grahamsbullar å mandariner, som smaskades i sig
med god aptit från både Hemi och Holly. Hoppas dom blir kvitt deras
förkylning snart, jobbigt med snuva att torka ar 5:e minut, för när man kör
med näsfridan funkare ju inte.. så om vu kund bli frisk nån gång sej!

Vi lekte inne hela förmiddagen, passade på lite nu och då smita mej undan
och städa i köket efter frukosten och börja förberede lunchen innan vi bar
av utåt. Hemi fick leka i sandlådan, detsamma ville Holly men blev inte länge
när det sen vad sova lunch för deras del :) dom la sig strax vid 12. Skyndade
då mig in för att göra sysslor inne, när jag sen måste vara ute när dom vaknar
igen tänkte jag.. så det fick bli storstäd av toan. Skurning överallt, badkaret
, toan, alla speglar/handfat å golvet förståss. Hängde ut en tvätt på det med
sen var tiden kort och barnen vaknade så jag hann precis städa allt det där
å sen äta mig en liten bit. Inte mkt tid man har på sig inte, nä blir å ligg på!

men vi blev inte länge ute när det började regna lite smått, så lagomt till
middagsdags förberedde jag den med 2 onöjda barn vid min sida. Outhärdligt
med gnäll å skrik nu när Holly blive rädd för dammsugaren, Dumma daniel!
Har ju haft samma rädsla när jag själv var liten när min morbror jävlades å
jagade mig med den.. så nej huvva vad rädd jag var! Förstår holly fullt, så
minsta lilla ljud som låter litegrann (som att typ dra en stol längs golvet)
Panik! å ser hon dammsugaren skriker hon å kommer grinandes.. så vet
ej hur vi ska komma över det monstret.. hoppas det går över med tiden.

Har filmat mkt roligt idag som jag hade tänkt lägga upp men mitt youtube konto
vill inte funka, måste uppdadera å massa grejs så lär dröja innan jag lägger
in alla mina videor jag vill visa från idag, å sen från nu i somras som ingen sett
ännu. Så håller lite på dne karamellen, ska se imorrn eller på torsda om jag kan
få kontot där å funka igen :) Men ska iaf i slutet av inlägget he in pics från idag.

Svärmor kom å åt middag med oss, gtt att vara 1 till för att äta upp all
stroganoff som blev.. endå 2 matlådor efter allt så gjorde nog lite mkt denna
gången, men bra för då har Daniel å ta där sen. han drog på snö/löv/regn
skydde tpå bilen idag med, blir ju frost fulla bilen så med den slipper vi ju det.

Älsklingen köpte chips för at överraska mig med til ikv för DH avsnittet som väntar

mums.. så ska röra iordning lite ranch dipp å invänta resterande minuterna
innan DH börjar för ikväll.. <3

Bilder från idag









sen tog det stopp.. kunde inte ladda in flelr bilder nrä det bara
kom  upp Error! så lägger in resten vid nästa tillfälle.. surt att allt
ska jävlas idag..

tjiing!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0