Älsklingar

Holly sover ute i sin vagnsinsats på verandan i solskenet och Hemi leker på rummet sitt. Jag ska till att skriva inhandlingslistan å gå igenom ICA/Konsums reklamblad för denna vecka.. för som sagt det blir att vecko handla
för att få det att gå ihop med pengarna. Idag blir det vilodag vad gäller träningen, har så ont i hela kroppen, måste stretcha mera känner jag.. kanske att man har A bältet på men inge mer idag :)

Näe, måste börja göra klart för färden på vmina.. listan ska bli klar, bilen ska va startklar, å sen ska ja hinna ner en tid innan ja ska va på sjukan för ja ska ordna lite papper å sånt.

La upp ett videoklipp på min facebook på barnen också, kika in där :)









Mina <3

tjiing!! <33




Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ?:*¨¨*:

´jo väldigt tråkigt när man behöver snittas, men det är ju bara bäst för oss själva så man inte förlorar barnet.

2011-03-09 @ 16:18:53
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0