Hellu, igen :)

Det kanske var på tiden att skriva här igen känner jag :)

Men kan då kort säga, att det har varit skönt att inte bloggat på nästan 2 veckor.
ör såfort jag satt igång igen känner ja liksom pressen att bibehålla "balansen"
att det ska komma inlägg minst 1-2 ggr/ dag. Men det är ju mina egna krav
för annars tycker ja det är tråkigt om man inte har en aktiv blogg, så ibland
när det är kanske mycket runtomkring eller som nu, bara för att så behövs
en bloggpaus :) Jag tror att man uppskattar sin blogg mera då när man kmr tbx

Igår var en bra teve kväll

20.00 - Ullared / Familjen annorlunda
21.00 - En unge i minuten (premiär)
22.00 - Ballar av stål (premiär)

Grät ju hela tiden från 21 till 22 i princip, läs mer om
vad ja tyckte på min Bilddagbok :) (Rockabillychic)

Mycket skratt i ballar av stål då david Druid köde å med sitt taxi spel :) Haha
Men saknar en jobbig jävel i programmet, och Soneby sport..

Detta är bla av det som Soneby gjorde :)
--> http://www.youtube.com/watch?v=eAhgquqAtzc <--

Men hamburgare kasteriet för att samla poöng beroende på vilka hn träffa
var fan det roligaste :D hittade dock inte klippet.. och en till grej ja minns starkt
var när en jobbig jävul var ner på GK´s Ullareds parkering och målade in handikapp
symbol på typ en hel parkering, haha så ont i magen av skratt man fick :D

Men nu till annat, som dieten jag gått på nu. Gick ju inte som jag trodde, alltså första
veckan ville jag se hur mkt jag sku gå ner genom att äta mindre kcal och fortfarande
inte göra nån särskild motion, bara för att se.. och har väl tot sett gått ner 2-3 kilo
för vikten pendlar mellan 80-81 hela tiden.. var ett tag nere vid 78 men det håller sig
aldrig där, och fattar inte. När jag äter normalt (ingen diet) så håller ja vikten, och när
tar in mindre vad gäller mat i kcal så lyckas ja inte alls gå ner riktigt. Håller vikten ba
vid 80 ungefär i snitt. Näe så nu igår tränade ja för första gången sen gud vet vad
håll ett aktivt öga på min träningsblogg om ni vill följa: http://camillasnyaform.blogg.se/

Så nu blire att träna i kombination med shakes/bars och nyttig mat (alltså inte enbart
svält i shakes elr liknande utan sallader å annat, sen tillsist blire GI´n/LCHF´n.
För under 80 sträcket är mintt första delmål och det känns så omöjligt att ja inte hamnat
under där nån gång, otroligt jobbigt.

Sen när ja tränat ett tag ska jag gå över på mitt träningspaket från Gymgrossisten
Men som sagt, kommer att skriva mest om det på min träningsblogg :) Här äre annat

Holly ligger en lur nu å Hemi river ut här hemma, hahah ja som vanligt. Senare idag kommer
svärmor och vi ska göra semelbullar å sen middag. blir mys det :) Ska även se om ja lägger
in träning idag om ja lyckas få båda 2 att sova samtidigt. ska bli ku å se då sej..

tjiing!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0