work It

Fortfarande inget svar från Vilhelmina kommun.. och dagarna går! Måste få ersättning för bensinkostnader till och från skolan men har hittills fått stått för allt själv. Och har räknat, det kommer att kosta minst 2100/månad med pendlingen.. vilket jag absolut inte har råd med egentligen! Så snälla vilhelmina.. snabba er.

Har suttit och gjort klart mitt första inlägg i loggboken då det vankas med träningen jag ska hålla på med nu fram tills förlossningen. Det som jag absolut vill göra är att simma, men då kostar ett 3månaders simkort 736:- och det har jag inte heller råd med, eller kommer iaf inte ha det med skolpengen man får nu f.o.m denna månad. En inkomst tot på 2400 kommer bli tajt! Så jag hoppas det kan bli löst att jag får gå och simma lite nu och då genom skolan, annars för jag hålla mig till vardagsmotionen som består av att gå till skolan (4,4km enkelväg) Tänka sej.. att jag gick den biten HELA TIDEN förut när jag bodde här i Övik och gick skolan då. Jag tog aldrig bussen och åkte aldrig med någon utan jag gick, och min kondis var så bra :)

Ska sätta mig med en roman och göra en läslogg nu, så jag får bort lite från svenskan. Ska tvätta litegranna med och sen ladda inför morgondagen då det är hantverk hela dagen!

Börjar bli lite bättre, men fortfarande förkyld. Vill inte ta ut något i förskott heller utan ser imorrn hur det känns.

Tjiing! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0