Hittills i projektet

Näe, sitter på skolan fortfarande och funderar på att göra kväll nu. Ska fara å
se om det är ljust nog ute för att fotografera litegranna, för nu börjar det mörkna.
Är så van i Vilhelmina att de e ljust mycket längre än vad det är här nere :P

Här är dom färger jag ska använda mig av när det gäller spjälsängskyddet




Har iaf gjort klart all klippning av lappar nu.. men kom på efter hälften av
alla lappar att jag kunde skära ut dom, går ju mycket fortare och är
mycket enklare, då gick det hela på ett litet vips!




Utklippta/utskärda.. :)



Det är såhär jag ska sedan sy ihop den och varva det på detta viset :)



Och här har vi alla 160 lappar, nystrukna på bilden. Hunnit med mycket denna
eftermiddag, är skitnöjd. Hoppas syandet sedan går lika så bra :)




Nä, nu ska ja fara från skolan..

Tjiing!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0