Hantverk: Lappteknik

Har kommit igång med nya projekt nu då det gäller hantverken. Har hittills hållt på med en skötväska.. fast nu inväntar jag tyget till den och medan ja väntar så varför inte börja med nästa grejer, som lappteknik. Hade tänkt att göra lite grejer åt Hemi och kommande bebis.. :) Ska först göra ett Spjällsängskydd som vi kan ha till både Hemi och den andre.. Sen hade jag tänkt att göra nått liknande överdrag till sängarna eller örngott till täcken. Sen om ja hinner mera ska ja göra det. Kankse några förslag på nått man kan göra av lappar? :) Alla förslag uppskattas!

Så det jag gör nu är att klippa ut bitar.. ska totalt ha 160 bitar (5x5cm) nu av alla regnbågens färger till spjällsängskyddet :P jobbigt å klippa så smått men är halvvägs nu.

Sen får jag inte glömma bort renskrivningen av SveB grejorna heller.. blir nog att sitta kvar på skolan ikväll skulle jag tro, helst då jag kommit igång såpass bra endå som idag. Då kanske jag kan avsluta veckan fortare imorrn än planerat :)

Näe, måste fortsätta nu å klippa, klippa, klippa..



Tjiing!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0