tvätttid sökes

vaknade imorse av att Daniel hade hämtat upp Hemi i sängen och han ville va så försiktig me att väcka mig, lillgubben men jag var sur å fräsig som en kärring istället.. var så xtremt trött och känner ångest att ja inte bemötte Hemi lite bättre, som att klivit upp och lekt med han direkt istället för att dra täcket över mig och försöka sova vidare.. men men.

Magen har varit riktigt stenhård, typ hela dagen. Fast det känns ju inge annorlunda på nå vis, bara att den är hård men det gör inte ont.

Nu blire som så att ja kommer ha Hemi själv tills ja ska hem till vmina igen, för daniel sku till L-sele imorrn så han fick ta bussen hemmåt idag eftermiddag, så nu äre bara ja, hemi å pappa.

Var även förbi skolan idag och fick lite mer uppgifter, såhär i slutspurten.. men har bestämt mig för att vara hemma snart helt. Ska bli så skönt.. men det enda bekymmret nu är att vår tvättmaskin i vmina är paj.. någon här i stan som har tvättstuga som man kan boka så man kan tvätta lite kläder? Har inte end fått tvättat bebiskläderna så min BB väska är långt ifrån packad.. känns inge bra :( så kort om tid nu.

Hojta om ni har så att man kan få tvätta några maskiner, vore så snällt :)

Näe, sängen nu.
Tjiing!! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0