Skojakt och hemsprång

Måste kolla in vinterskor åt Hemi, gjorde det tidigare när jag var på ÖoB
gick upp till skokanonen å kika lite å de skilde sej på priserna från Vilhelmina..
hittade ett par alldeles perfekta (kavat) med ull i botten, som var riktigt varma,
som kostade 600 kronor (jag vet, visst äre endå dyrt?!) och samma skor
sku kosta 7-800 i vmina, skandalöst..

Hade dock inga pengar för det nu men vet vart ja ska kika om kanske en månad då det är
mer aktuellt, fast det är ju redan minusgrader i vmina så, måste nog ligga ute lite tidigare.



Ska packa klart sygrejer till helgen, för jag ska försöka till att sy hemma hos svärmor medan Daniel hjälper Per Erik med uthuset och andra saker på taket :) Å medan ja syr ska svärmor isf ta hand om Hemi så jag hinner klart lite, perfa!

Sen äta något kanske å sen åka hemmåt Vilhelmina igen :)

Tjiing!! <3



Kommentarer
Postat av: Marlene

Men köp för guds skull inte nya kavat! Det finns ju massor på Tradera!! :) Jag köpte Mejas, som är samma som på bilden fast en äldre modell, för dryga 100-lappen. Nu lär du dig använda Tradera kvinna!! :D

Kram

2010-10-01 @ 21:54:06
URL: http://solkatt.wordpress.com
Postat av: Emelie

Usch betala så mkt för ett par skor som man kan köpa billigare:)

2010-10-02 @ 09:01:02
URL: http://silasminprins.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0