Hoppbacken

Blev inte så tidig kväll igår som jag hade tänkt. Fick oväntat besök av en gammal vän från hemtrakterna kring Norrfors :) Ingen mindre än Nils Erik som kom förbi, med 2 av hans vänner Robin och Linnea. Slutade med att ja följde med dom upp på varvsberget och upp i den högsta hoppbacken.. usch vad otränad jag kände mig, kan jag ju lova. Men det var fint å se Övik från ett högre perspektiv, som från hoppbacken :) 3 år sen sist man var upp. Det enda negatvia var den hemska blåsten, tur det blåste bakifrån och inte från sidan.. hujedamej.

Har drömt mycket inatt med, eller ja, man drömmer ju varje natt men sen kommer man inte alltid ihåg vad man drömt om. Men senaste nätterna har jag faktiskt kommit ihåg nästan varje natt. Så är inne i en "drömperiod" nu, hittills har det bara varit fina drömmar, vilket får mig att försova mig med 1 h om mornarna :P
____
Sjukt dåligt väder idag, jag som var sugen på att gå in mot stan, sen vidare till skolan men i det här regnet för det lov att bli bilen, tänker inte bli förkyld -_- Sen så känns mina bröst förbaskat tunga idag! Dom har växt på sig, både känns och syns.. :P

Ska försöka göra bort så mkt som möjligt på skolan, sen också göra iordning så jag kan göra saker hemifrån för till veckan hade jag tänkt (och måste) vara hemma och hjälpa till med flytten. Vill ju själv kunna packa klart mina egna grejer, sen blire grovstädning av lägenheten för besiktningen. Men jag hoppas det är mindre strul med den nya lägenheten som vi ska till, att dom hinner klart renovering istället för att komma mitt upp i allt då vi nyss flyttat in alla grejer, jag gruvar mig.

Nä men nu ska jag in i duschen, sen skolan :)

Tjiing!! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0