Fredag: Dagens planer och händelser

Vilken natt, måste haft såkallade förvärkar.. för magen var superspänd flera gånger.. liksom en träning inför förlossningen men såhär hade jag aldrig förra gången jag var gravid, utan då var det mera Pang på jsälva dagen då Hemi föddes, men aldrig några förvärkar några veckor innan.. det var nå nytt :P

Så det tog tid innan jag fick sova, dels för detta sen för att älsklingen sms:a mig inatt så att jag vaknade. Men nu äre fredag, ska göra iordning saker att göra när det gäller lapptekniken, sen åka på sjukhuset på koll och sen efter pappa slutat ska vi byta över till vinterdäck på audin.. lika så bra näre e minus i vmina :) Skönt!

Sen idag så ska Ragge (1 av våra katter i vmina) kastreras, så bra :) slippa hans märkliga beteende och hans stinkande urin som han har för tillfället. Så nu borde det bli mkt bättre för både Ragge och lillkattungen vi har :) (båda killar)

I helgen blir det att börja flytta möbler.. sen till veckan en massa massa städning

Ska göra någon nytta nu :)
Uppdaterar senare angående besöket på sjukan

Tjiing!! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0