almost klart

Hej och hå! Vilken dag..
Satt kvar på skolan tills 19.40 ungefär, sen blev det diska när man kom hem till
pappa. Idag har jag nästan hunnit klart på spjälsängsskyddet, det som återstår nu är att
sy fast alla knytbanden för hand och sy några sömmar så att stpooningne sitter där
den ska. Här är bilder från dagens gång och vad jag gjort :)

1.

2.

3.

4.

1. Här är snörerna som man ska knyta fast spjälsängsskyddet med :)
2. Här har jag sytt alla kanter (förutom ena kort sidan, där stoppningen ska in)
Sen efter det så lurade jag in all stoppning, trångt men tillslit fick jag allt på plats :)
3. På den kortsida som jag lämna kvar så gjorde jag en hand söm på baksidan
för att det inte skulle bli någon synlig söm på framsidan eller vid färgrutorna
4. Såhär ser det ut på framsidan av hand sömmen som jag gjorde :)

Imorgon är det tänkt att jag ska avsluta det och sen påbörja något nytt
Har kollat och funderar på att antingen göra nått som kallas för "Blockhusruta"
eller "fou", vad gäller lappteknik :) Var och hämtade inspiration imorse på Signerat M
i stan, och ska kolla över lite mer tyger och se vad jag kan pyssla ihop för vettigt :)
______________________________________________________________

Blir nog en tidig kväll, förutom att ja ska se Kungarna av Tylösand då fast
efter det blire bums i sängen, lång dag imorgon och vill hinna med mycket

Tjiing!! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0